Hjem Sandnes Kunstforening

Sommerutstilling i Sandnes kunstforening. Sandnes kunstforening sin sommerutstilling har åpnet. Sted Olav Kyrresgt. 5, 1. etasje. Utstillingen står til 16. august. Karen Erland viser keramikk, Terry Nilssen-Love og Kjell Pahr-Iversen, maleri, i denne mønstringen med tre eminente kunstnere, alle med tilknytning til Rogaland. Onsdag-fredag 18-22, lør 11-16, søn 12-17. Nytt fra Norske Kunstforeninger. NORSKE KUNSTFORENINGER HAR FERIE GOD SOMMAR! INTERVJU BESVERGELSEN AV TILVÆRELSEN. Levert av WebSite AS.

OVERVIEW

The web page sandnes.kunstforening.net currently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have downloaded nineteen pages inside the website sandnes.kunstforening.net and found four websites referencing sandnes.kunstforening.net.

SANDNES.KUNSTFORENING.NET TRAFFIC

The web page sandnes.kunstforening.net has seen variant quantities of traffic through the year.
Traffic for sandnes.kunstforening.net

Traffic ranking (by month) for sandnes.kunstforening.net

Traffic ranking by day of the week for sandnes.kunstforening.net

LINKS TO SANDNES.KUNSTFORENING.NET

Norske Kunstforeninger

Den interaktive installasjonen A kilometre of elastic tape av Ekaterina Golubina under Activating Narratives Stories of Time and Space 10 14. Prosjektet var støtta av Norske Kunstforeninger. Søk stønad til aktivitetar og tiltak.

Vi hjeper deg med din kunst Kunstmann Stavanger

Det er Sindre Nygaard som er Kunstmann . Han har lang og allsidig erfaring fra kunstens verden. oktober 2005, i Stavanger. Design by Helgar Nygaard aká funseriuz.

CONTEMPORARY ART STAVANGER

Aring; LURE PÅ FARGE. HYLLEST TIL DEN TRADISJONELLE KVINNEN. KVINNELIGE KUNSTNERE I STAVANGER KUNSTMUSEUMS SAMLING. CSI-EFFEKTEN OG NANO-JOKERN PÅ HJØRNET. FRA MODERNISME TIL DET KONTEMPORÆRE. VOKSNE TEGNINGER OG ALLE BARNA DERES.

WHAT DOES SANDNES.KUNSTFORENING.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sandnes.kunstforening.net Mobile Screenshot of sandnes.kunstforening.net Tablet Screenshot of sandnes.kunstforening.net

SANDNES.KUNSTFORENING.NET SERVER

Our crawlers identified that the main root page on sandnes.kunstforening.net took two thousand two hundred and thirty-five milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so I consider sandnes.kunstforening.net not secure.
80.239.24.61

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We found that this domain is implementing the Microsoft-IIS/8.0 operating system.

Hjem Sandnes Kunstforening

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page sandnes.kunstforening.net states the following, "Sandnes kunstforening sin sommerutstilling har åpnet." I saw that the webpage stated " Karen Erland viser keramikk, Terry Nilssen-Love og Kjell Pahr-Iversen, maleri, i denne mønstringen med tre eminente kunstnere, alle med tilknytning til Rogaland." They also said " Onsdag-fredag 18-22, lør 11-16, søn 12-17. NORSKE KUNSTFORENINGER HAR FERIE GOD SOMMAR! INTERVJU BESVERGELSEN AV TILVÆRELSEN." The meta header had sandnes as the first optimized keyword. This keyword is followed by kunstforening, kunst, and utstilling which isn't as important as sandnes.

SEE SIMILAR WEB SITES

NORFO - Hjem

Valgfri tekst kan settes inn her. VALGFRI TEKST KAN SETTES INN HER. Her kan klubben legge inn innhold etter behov.

Sandnes skole

Nesten 140 foreldre, elever og ansatte på Sandnes skole møtte opp da foreldenes arbeidsutvalg tirsdag kveld hadde invitert private skoledriverne fra Hoppensprett AS og Montessori-systemet for å informere om ulike private skoletilbud. FAU ved Sandnes skole inviterte tirsdags kveld til folkemøte om Sandnes skole sin fremtid. Sandnes skole er sikret fred til 2019, minst. Politikerne i Hadsel står samlet om å frede Sandnes skole.

Sandnes Atletklubb

Da var sommerstevnet over for i år. det var 16 deltagere og kjempestevning i lokalet. Det ble satt uoffisiell norgesrekord i benkpress med 110kg av Alexandra og over 400kg sammenlagt. Ellers perset Marte og Karin med mange kilo. Vi hadde med et par stk. som løftet stevne for første gang, Tiril og Edvard som begge syntes det ga mersmak og være med. Neste var Kjell i kl 83.

Sandnes Bruktbil

Vi har biler i alle prisklasser. Med god kompetanse og lang erfaring innen både ny og bruktbil, finner vi en bil til deg som passer dine behov. Hovebakken 9, 4306 Sandnes.